Joks verslas neįsivaizduojamas be klientų, kurie iš esmės yra pagrindinė verslo varomoji jėga. Dėl jų yra kuriami produktai, ieškomi būdai kaip juos įdomiau pateikti ir pritraukti dėmesį, stengiamasi palikti kuo geresnį įspūdį ir priversti juos sugrįžti. Darbas su klientais visais laikais buvo išskirtiniu dalyku, kuriam daugelis įmonių stengdavosi skirti labai daug laiko ir pinigų, ypač konkurencingose rinkose. Taip atsirado klientų valdymo įrankiai, leidžiantys kaupti duomenis, apie kompanijų pirkėjus ir jų pagrindu tiekti naujus pasiūlymus ir didinti lojalumą. Pastaruoju laiku klientų valdymo sistemos CRM (Customer Relations Management) yra neatsiejama verslo dalis ir beveik neįmanoma įsivaizduoti įmonės, kuri vienu ar kitu būdu nebandytų valdyti informacijos apie savo pirkėjus. Šis klausimas yra labai aktualus ir paslaugų sektoriui, kuriame neretai būna gerokai didesnė konkurencija ir noras įtikti pirkėjui verčia imtis pakankamai plataus įrankių arsenalo.
Šiuolaikinės CRM sistemos, tokios kaip https://www.terraproject.lt/, leidžia gerokai supaprastinti darbą tiek pardavimo komandoms, tiek ir verslo savininkams. Dabar klientų valdymas gali prasidėti gerokai ankščiau, nei pirkėjas pasinaudoja įmonės paslaugomis ir leidžia tęsti darbą tol kol bendri santykiai tenkins abi puses. Patogumas CRM sistemų yra pirmiausia tame, kad jos leidžia sisteminti duomenis ir skirstyti savo klientus, tiek potencialius, tiek ir esamus pagal pasirinktus kriterijus. Tokiu būdu galima ruošti skirtingas strategijas ir fokusuotis į tas grupes, kurios tuo momentu atrodo aktualiausios.
Įmonės, kurios sugeba tinkamai išnaudoti CRM suteikiamais pranašumais ir galimybėmis, gali greičiau ir efektyviau reaguoti į pokyčius rinkoje. Jos neabejotinai įgyja konkurencinį pranašumą prieš tuos, kurie dar nesusipažino su CRM sistemomis ar dar neįvertino viso jų potencialo.