Technologinės naujovės padarė perversmą verslo gyvenime. Viena iš šių naujovių yra MDP Cloud koncepcija. Nors ji populiarėja ir kasdien vis dažniau naudojama, vis dar yra žmonių, kurie nežino, kas tai yra.
IT pagalba įmonėms – tai procesas, paremtas keliais pagrindiniais etapais, užtikrinantis aukštą paslaugų kokybę. MDP Cloud savo klientams teikia visapusiškas IT paslaugas visais lygmenimis, garantuoja saugumo jausmą ir jiems pavesto projekto kontrolę. IT pagalba yra susijusi su kompiuterių ir tinklo problemų sprendimu, kad jūsų darbuotojai turėtų įrankius, kurių reikia maksimaliam efektyviam darbui.
Įmonėms vis labiau pasikliaujant savo IT sistemomis, kad galėtų dirbti, bendradarbiauti ir palaikyti ryšį su klientais, IT palaikymo koncepcija išsiplėtė į daug didesnę ir sudėtingesnę koncepciją, apimančią tiek įmonės darbuotojus, tiek IT įmonės teikiamas paslaugas.
Visapusiškas IT palaikymas yra aktyvus
Kai kurioms įmonėms IT palaikymas reiškia problemų sprendimą joms atsiradus, tačiau tai nėra optimalus būdas. Priežastis ta, kad susidūrus su IT problemomis jūsų verslas jau pradėjo prarasti vertingas darbo valandas. Šios prastovos brangiai kainuoja ir kenkia moralei.
Vietoj reaktyvaus IT palaikymo, jūsų pastangos turėtų būti sutelktos į aktyvų įsisenėjusių problemų sprendimą, naujų problemų radimą ir sušvelninimą, kol jos nesukels darbo trikdžių, ir aktyvų būsimų problemų išvengimą planuojant.
Šiandien, kai verslas priklauso nuo sklandaus IT sistemų veikimo, o bet kokios prastovos gali reikšti finansinius nuostolius ar įmonės reputacijos praradimą, itin svarbu užtikrinti IT paslaugų kokybę, jų tęstinumą, nuolatinius programinės įrangos atnaujinimus ir greitą problemų sprendimą. Kompetencijos teikiamų paslaugų srityje patvirtinimas – įvairių gamintojų sprendimus siūlančių įmonių partnerių statusai ir joms suteikiami sertifikatai. Sertifikavimo procesas grindžiamas griežtais vertinimo kriterijais, todėl tai yra įrodymas klientams, kad jie turi reikiamų įgūdžių.